joi, 23 iunie 2011

Amenajarea terenului din curte!

Deşi şantierul va continua, dar am avut ultima ocazie de a putea intra în spatele casei cu un utilaj de această măsură. Terenul era încă destul de denivelat si mai era necesar să aduc pamant pentru umplere.


Decizia finală? facem un lac.


Imaginii, înainte de interveţit:



un pic de haos cam, ca la orice santier.


Materiale, resturi şi floarea vecinului.


Desi este spaţiu îngust intre perete şi gardul vecinului, încape si aici cate ceva... ia să vezi după ce au adunat din curte....


Şi o vedere de ansamlu, dacă tot ne permitem sa urcăm pe planşeu.


Amenajarea a constat prin a săpa groapa pentru lac şi nivelarea cât mai bine a pământului obtinut în urma săapaturilor :) Imagini: -Scula.. puternică jucărie este escavatorul din imagine... mai ales în mâini bune


Aşa se comporta la săpat... fără probleme:


Aici începe să capete o forma si fundul lacului, să zicem colţul.


Lărgirea... da a ajuns un pic mai mare decât ce am proiectat. Eu am crezut că se poate săpa 2m în jos şi gata. Am fost luminat, dacă se sapă astfel dupa o scurtă perioada, natura îşi face treaba si se va surpa malul. Aşa că din planul de a face un lac de 3m pe 5m am ajuns la unu de 8m pe 10m


Lama escavatorului, funcţiona ca şi un buldozer... veţi vede ce nivelare se poate face cu ea.


Imagini dupa amenajare:



Nici nu se observă:


Deşi exista. Ce pot spune, adâncimea este de 1,5-2m - max.


Şi dintr-un alt unghi:


Urmat de imaginea de ansamblu de pe mansardă.

Un comentariu:

Anonim spunea...

cam cat te.a costat ?