duminică, 18 septembrie 2011

Turnarea şapei peste instalaţia de încălzire prin pardoseală

Am început ziua cu turnarea şapei în baie şi dresing de la etaj:
 Dresingul:
 Distribuitorul pentru calorifere din dresing:
 Ajutoarele de forţă, ce mai învartea materialul:
 Urmează un şir de imagini surprinse în timpul turnării:
 Am turnat aceste puncte de "nivelare":
 Astfel de locuri trebuie să ascundă şapa:
 Distribuitorul din debara şi âevile acoperite de şapă:
 Debara şi bucătărie:

 Ieşirea din cameră:
 Living şi hol:


 Iar finalul!

3 comentarii:

incalzire in pardoseala spunea...

Beneficiez de acest sistem de incalzire in pardoseala electrica si pot spune ca sunt mandru de alegerea facuta . In mare parte investitia se amortizeaza in timp , poate nu la fel de repede cum spuneti dumneavostra in acest post , dar se amortizeaza in timp . Alegeti cu incredere acest gen de incalzire .

Costin spunea...

Salut,

In primul rand felicitari pt casa si pt blog :)

As avea o intrebare. Am vazut ca ai incalzire prin pardoseala (pare pe apa nu electrica). Totusi, dupa ai pus peste sapa parchet masiv. Ai testat daca blocheaza cumva caldura? Cum se comporta iarna?

Multumesc si astept raspunsul.
Costin

mczimi spunea...

Salut Costin,

multumesc pentru felicitari. Legat de incalzirea prin pardoseala sunt foarte multumit. din poze nu se vede dar eu am incalzire doar la parter si doar unde am gresie. Din sfaturile ce le-am primit nu are randament sa ai peste incalizea din aprdoseala pachet, covor sau mobilier. astfel aceste zone le-am ocolit din start.

Dar repet sunt foarte multumit si ma bucur ca am ales sa introduc aceste circuite suplimentare. costul suplimentar a meritat doar pentru ca sa pot sa las copii sa se tavaleasca iarna pe gresie. de altfel pe gresi nici vara nu iti vine sa stai descult!

cu stima,
mczimi