miercuri, 2 noiembrie 2011

Canalizarea de la cămin la utilităţi partea II-a

În acest post voi posta mai multe imagini cu montarea ţevilor pentru apă şi canal:
 aici va fi un cămin de vizitare:

Locul unde va fi terasa, înainte să fie umplută:
 Tata surprins cum mânuieşte lopata magică, mă gândesc oare soarele sau părul alb are acest efect asupra pozei.
 
 Vedere mai apropiată în locul unde va urma căminul de vizitare al canalului:

 astfel arată cofrat şi turnat căminul ...

 Tata la betoniera, trebuie sa recunosc este de mare ajutor :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Spor la treaba ! De mare ajutor tata , si noi ne apucam in curand suntem in faza de alergat dupa avize,Am o intrebare , au venit cei de la isc in control la demararea lucrarilor, ce au facut daca da, (eu construiesc in prahova , undeva la munte o casuta mica 67,76 mp +mansarda de osb) ce sfaturi poti da . multumesc mult .

mczimi spunea...

Multumesc, ce pot sa-ti raspund, la inceput am primit ajutorul proiectantilor si doar daca nu au mers cu acordu lor, dar nu, nu am primit nici un control.

sfaturi?!?!
eu as fi fost bucuros sa vad pasi ce se vede in acest blog... am inceput fara sa stiu care sunt etapele.
in rest e bine sa ai prieteni care sa te ajute cu sfaturi legat de materiale, metode de realizare, etc.

in rest spor la treaba!