duminică, 19 august 2012

Terasa si trotuarul

Postările sunt mai rare deoarece lucrarile durează mai mult şi eu doresc sa postez dupa finalizarea lor. Deşi nici această lucrare nu e finalizată, am decis să postez stadiul actual. mai am de continuat trotuarul până pe stradă. Depinde de finalizarea gardului.
am pregătit terasa prin udări repetate şi completare, urmat de un pat de balastru, plasă şi cofrarea terasei:

- pantofi sunt ai soţiei, a fost de ajutor la amenajarea trotuarului în jurul terasei (bineînteles după servici).

- am pregătit cu o zi înainte stâlpişori care să ne dea nivelul de lângă perete. Nu a fost o alegeră bună, a fost foarte dificil prelucrarea acestori stâlpi în trotuar şi rezultatul final a suferit.
- un fel de sitem pentru drenaj, ca sa asigur scurgerea în canalizare a apei de ploaie de pe terasă şi trotuar. acest tub a fost turnat în beton, tăiat cu flexul si acoperit de pietre. voi posta şi varianta finală.
- trotuarul din lateralul casei, montajul rostului de dilatare. Am montat doar puţine, nu aveam încredere ca modul de montaj este potrivit.
- nivelarea, celor 12 m+ de trotuar:
- eu la aparat, pregătesc betonul proaspăt:

- o poză recentă în care savurez berea pe terasă:

Niciun comentariu: