duminică, 2 septembrie 2012

Ultima turnare, stradă - garaj

Un ultim efort cu betoniera, totuşi de cinemnt nu ne luăm la revedere, mai avem de lucru cu el. dar turnari de mare amploare nu vo mai avea.
Totul a început cu prepararea, nivelarea şi curăţarea suprafeţei unde vom turna betonul. Am luat nivelul, pus plasaşi nişte plăci ce au rămas de la grdul vechi. Începem turnarea:
 pentru a păstra nivelul am turnat 3 stâlpi, cu ajutorul acestora s-a realizat o pantă uşoara pentru apa de ploaie:
 pe care le unim ... totul pentru a păstra nivelul:
 continuarea,
 alimentarea cu beton:
 imaginea surprinde pergătirea terenului înainte de turnarea betonului de la gard la stradă:
 cţldurţ mare, pauza necesară la umbră:
 turnarea, încă un pic:
 punem amprenta:
din păcate, betonul nu a fost suficient de fin să se vadă frumos aşa că nu am păstrat amprentele.

Un comentariu:

carmen spunea...

Foarte interesant articolul si foarte educativ. Pot spune cu cea mai mare incredere ca citirea acestuia m-a ajutat in viata mea de zi cu zi. Tot ce tine de domeniul constructiilor si instalatiilor mi se pare foarte interesant iar prin aceasta cale tin sa ii multumesc celui care a scris acest articol. Daca tot suntem pe acest subiect, al constructiilor si instalatiilor as vrea sa precizez un singur lucru: pentru cei interesati de mai multe informatii legate de fose septice ecologice puteti gasi o lista de preturi fose septice la: http://www.poli-tan.ro/preturi-fose-septice.html