luni, 22 octombrie 2012

Isolat şi montat lambriu (partea I)

NU mă las... desi nu am mai avut putere să intru in izolatul casei pe cont propriu... am fost "sfătuit" de către soţie si meşterul meu, de ce sa dau banii daca pot face şi eu.

Aşa că ne-am pus pe treabă în data de 05.10.2012, în forţă am început:

-cu ajutoare:
 -munca în echipă, dă roade:
 şi la etaj:
- rezultatul unei zile si 2 dupămese:

 începem din nou, montat diblurile şi stratul de adeziv:
-se vede stratul din ziua precedentă şi cel ce e uscat e cu o zii dinainte:
 -montarea lambriului:
 - bucatş cu bucată, se taie si se montează:
 - aici nu a mai funcţionat liftul:
 -vremea a ţinut cu noi, sâmbătă cu 26 de grade... eram topit :)
-un rezultat final pentru lambriu... peretele e încă în lucru.
Urnează partea II

6 comentarii:

Anonim spunea...

Buna ziua. am citit blogul dumneavoastra si as dori sa-mi dati si mie nr-ul de telefon al echipei de interior (zugrav, parchetar, gresie). acest lucru in conditiile in care sunteti multumiti de modul in care au lucrat. Cu deosebita recunostinta, Teodora 0721.145.757

Apropo noi avem casa in Ilfov.

mczimi spunea...

Lucrarile mentionate de dumneavoastra au fost facute: parchet - tatal meu
zugravit - am fost eu la aparat
si gletuit/gresie /faianta - un coleg de servici. Dar distanta cred ca ar impiedica ajutorul sau. Eu sunt din Satu Mare.

Politan Prod 97 SRL spunea...

cred ca la casa asta frumoasa aveti nevoie de o fosa septica care sa va creeze toate condicile unui trai usor si civilizat. Va rog sa va documentati Fose septice

ranio spunea...

Cred ca este necesar Bazine - Rezervoare

Vasile Ion spunea...

Buna ziua, am observat ca structura casei este aceeasi cu a mea, si dupa 6 ani am facut egrasie, desi peretele este izolat atat in interior cat si in exterior. Va rog sa mi spuneti daca trebuie schimbata izolatia? si la cat timp

odelindapaas spunea...

Online Gaming Corporation (SGMC:SGMC:US) - JT Hub
SGMC:US · SGMC:US. Company Description · 양주 출장안마 SGMC:US provides a 태백 출장샵 leading global 전주 출장샵 online 안성 출장샵 gaming 남원 출장마사지 operator and supplier to supply operators