joi, 28 octombrie 2010

Turnarea cu cifa II-a in elevaţie/soclu

După ce am încurcat calculele şi am adus mai mult ciment decât necesar, am improvizat găsind loc pentru surplus, sâmbătă am încheiat cu succes turnarea elevaţiei.
Bineînteles deoarece cifa de la HOLCIM a ajuns mai repede decât programat nu am avut aparatul să fac poze în timpul turnări, aşa că am decis să iau aparatul a doua zii când "inspectorii" au dorit să facă şi iei un control riguros.

În prima poză puteţi vedea inspectorul general şi cei doi asistenţii multumiţi de cele vazute, gata de plecare... am scăpat cu brio de acest control :)


Lucrare pozată din faţă:


Din spate:


Bărbaţii ... ok bărbatul şi viitori bărbăţei!


Căţelul a găsit în noi un prieten... jucăuş:)


Norocul meu, am reuşit să fac o poză şi fundaţiei. Aici puteţi vedea clar fundaţia casei noastre:


Da şi are şi stâlpi/stâlpişori ca să confere mai mare rezistenţă:


Şi nu în ultimul rând paznicul, ok recunosc nu este al nostru dar la cât hoinăreşte în curtea noastră îmi permit să-l fur pentru o poză:

Un comentariu:

Anonim spunea...

Frumoasă familie... trebuia şi o casă pe măsură. Să vă bucuraţi de ea!