miercuri, 26 octombrie 2011

Canalizarea de la cămin la utilităţi

Primul pas, am săpat locul conductelor de apă si canal.. nici o problemă, latura scurtă 7m:
 latura lungă 12m:
 aici va urma un cămin de vizitare:
 se împarte calea apei cu cea a canalizării:

Din păcate am fost sfatuit gresit la adăncime la care să iasa canalizarea, astfel instalatorii au avut o problema grea de înfruntat (fundatia de o grosime de 40-50cm la o adâncime de 80 cm):
 Aici e iesirea pentru canalizare de pe latura lungă... au inceput "sculptarea":
 şi a 2-a zii au reusit să si gasească tubul...
 după ce am curăţat arăta astfel:

 Dar din păcate înălţimea nu a fost suficientă... a 2-a zi continuarea "sculpturii":
Cu speranţa că această adâncime ne permite montarea şi racordarea la canalizare... vă sfătuiesc sa fiţi foarte atenţi la aceste detalii. deşi am vrut să ocolesc astfel de obstacole... am ascultat de vecini (canalizarea stradală e la 150 cm) ... şi iei nu au minţit dar canalul este 80% înfundat...dacă aş face racordul la acea adâncime ar fi cam problematic.
În fine sper ca săptămâna aceasta sa fie finalizată spargerea fundaţiei(muncă foarte grea)... vă ţin la curent!

Niciun comentariu: