duminică, 3 iunie 2012

Uşi interioare

După lungi căutari şi alegeri, printr-un coleg al soţiei am ajuns la o firma ce avea aceste uşi la un preţ mai mult ca rezonabil. Pentru cei curioşi o uşă 206x80 sau 206x90, la un preţ de 125Ron pe uşă, cu toc şi clanţă inclusă in preţ. Alăturat ultima uşă în ambalaj original.
 Montate arată astfel, camera copii şi baia:
 mai de la distanţă:
 din camera copiilor:
 din dormitor:
Textura suprafeţei imită perfect structura lemnului, decizia finala a culorii uşilor vom afla după ce finalizăm alte finisări:

4 comentarii:

andra spunea...

Arata bine! :) Si eu m-am chinuit mult cu usile vara asta, dupa luungi cautari mi-am luat de pe usiinterior.ro si sunt f multumita! Felicitari pt casuta! :)

Stef Doors spunea...

Arata frumos. Textura in mod special imi atrage atentia. Felicitari pentru achizite. Iar pretul... super convenabil

usi antiradiatii spunea...

Foarte bine explicat.

Razvan N spunea...

hai zi.ne firma de unde le-ai luat :)